loading...
سئوکار20: افزایش رتبه وب سایت - سئو
seokar20 بازدید : 29 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

دوستان زیادی به دنبال برنامه یا اسکریپتی بودند که بتونند جایگاه سایتشون با یک کلمه در موتور جستجو گوگل را به راحتی پیدا کنند و لازم نباشه که مثل شیوه قدیمی جستجو کردن در صفحات نتایج به دنبال بدست اوردن رتبه کلمه کلیدی بود. که واقعا هم حق دارند چون این کار هم یکی از مواردی اصلی در مانیتورینگ سئو سایت هست و روش قدیمی واقعا سخت و زمانگیر بود بخصوص اگه سایتتون مثلا تو صفحه ۱۰ گوگل باشه! حالا امروز میخوایم چند نرم افزار سئو رایگان و فوق العاده خوب برای پیدا کردن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل بهتون معرفی کنیم.

الف. دریافت رایگان نرم افزار Free Monitor for Google برای یافتن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل

برای دانلود رایگان نرم افزار Free Monitor for Google اینجا کلیک کنید.

نحوه کار با برنامه:

۱٫ پس از دانلود و نصب برنامه، از شما ابتدا پرسیده میشه که میخواهید در چند نتیجه اول گوگل به دنبال سایت شما بگرده، که خوب پیشنهاد ما قرار دادن روی عدد ۱۰۰ هست (۱۰ صفحه اول). همچنین از شما پرسیده میشه که از کدوم جستجوی منطقه ای استفاده بشه که خوب شما منطقه مورد نظر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که کشور ایران تو لیست نیست (چون خود گوگل هم نداره!) ولی زبان فارسی را بعنوان یکی از گزینه های کشور امارات اورده. در حالت عادی شما روی USA قرار بدید.

۲٫ بعد در مقابل گزینه Site URL بر روی علامت بعلاوه کلیک کنید تا بتونید آدرس سایتتون را وارد کنید.

۳٫ سپس بر روی دکمه کناریش یعنی Edit Keyword کلیک کنید و کلمه کلیدی یا کلمات مورد نظرتون را وارد کنید.

۴٫ حالا دیگه کافیه روی علامت ذره بین کلیک کنید تا جایگاه کلمات شما در گوگل را ظرف چند دقیقه به راحتی در اختیارتون بزاره.

 

ب. دریافت رایگان نرم افزار فارسی Karna Search Engine برای یافتن رتبه کلمه کلیدی سایت در گوگل،بینگ و یاهو

برای دانلود رایگان نرم افزار Karna Search Engine اینجا کلیک کنید.

نحوه کار با برنامه:

این برنامه هم که فارسی هست و فقط لازمه که نصبش کنید و وارد محیط برنامه که شدید دیگه همه چیز به زبان شیرین فارسی هست. فقط تو این برنامه دقت کنید که تعداد صفحه را میگیره که بهتره روی عدد ۱۰ قرار بدید.

در ضمن مزیت این برنامه اینکه تو موتورهای جستجو بینگ و یاهو هم میتونه رتبه شما را نشون بده.

امیدوارم از این برنامه ها استفاده بهینه بکنید!

seokar20 بازدید : 27 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

اگه خواسته باشید سایتتون را بدید به کسی سئو کنه و یا اینکه از یکی از دوستانتون بخواهید که وضعیت سایت شما را بررسی کنه، شاید یکی از اولین چیزهایی که از شما خواسته بشه اطلاعات گوگل وبمستر هست تا بتونن از اون قسمت وضعیت سایت شما را در گوگل بررسی کنند. خیلی از دوستان هم جیمیل متصل به گوگل وبمسترشون تمام زندگیشونه و نمیتونن در اختیار دیگران بزارن. گوگل خودش به خوبی فکر اینجا را کرده و یک قابلیت در گوگل وبمستر قرار داده که شما میتونید کاربرانی را با دسترسی های مختلف برای هر یک از سایتهاتون اضافه و حذف کنید. از اوجاییکه من دیدم خیلی از دوستانی که با خود ما کار میکنند دقیق نمیدونن چطور باید از این قابلیت استفاده کنن، تصمیم گرفتم این آموزش کوتاه و ساده را برای همه دوستان قرار بدم.

۱- برای شروع ابتدا وارد گوگل وبمستر شده و سایت مورد نظر که میخواهید به شخص دیگری دسترسی بدید را انتخاب کنید.

۲- در صفحه سایت مورد نظر، در گوشه سمت راست بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید.

۳- از منوی باز شده گزینه Users & Site Owners را انتخاب کنید.

۴- در صفحه جدید بر روی Add A New User کلیک کنید تا صفحه زیر ظاهر بشه.

۵- در قسمت User email که جیمیل شخص دوم را اضافه کنید. فقط میمونه یک گزینه سطح دسترسی که شما میتونید تو دو حالته Full (یعنی تقریبا همه کاری با سایتتون میتونه بکنه) و Restricted (که فقط میتونه اطلاعات سایت را ببینه) یکی را با توجه به کاری که شخص دوم قراره انجام بده انتخاب کنید و در نهایت دکمه Add را بزنید تا کاربر اضافه بشه.

تو عکس زیر هم میتونید تفاوتهای دو نوع سح دسترسی را به صورت کامل مشاهده کنید:

seokar20 بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

افزونه سئو تصاویر وردپرس یا همون SEO Friendly Images چند روزی هست که به روز رسانی شده و در این به روز رسانی شاهد تغییرات زیادی تو افزونه بودیم که مهمترین قسمت اون اینکه حالت اولیه برای اعمال تنظیمات نداره و حتما باید خودتون بعد از به روز رسانی افزونه وارد تنظیمات اون بشید و تنظیمات دلخواه برای قرار دادن خوکار متن جایگزین و عنوان تصویر را انجام بدید.

از اونجایی که این چند روزی خیلی در مورد تنظیمات جدید این افزونه سوال شده بود و این افزونه هم یکی از مهمترین افزونه بهینه سازی تصاویر در وردپرس هست، تصمیم گرفتیم یک آموزش مختصر و مفید در مورد این افزونه کارا برای دوستان وردپرسی قرار بدیم.

اولین تغییری که در افزونه ایجاد شده اینکه وقتی به نسخه جدید که در زمان نوشتن این آموزش نسخه ۳٫۰٫۳ هست، آپدیت میکنید، تنظیمات افزونه از زیر بخش تنظیمات پنل مدیریت وردپرس خارج میشه و برای خودش یک زبانه مجزا ایجاد میکنه. حالا از اون قسمت وارد تنظیمات (setting) افزونه بشید تا تنظیمات را بررسی کنیم.

تو تغییرات جدید چند تگ به افزونه اضافه شده که شما میتونید از اونها به صورت تکی یا ترکیبی بعنوان تگ های متن جایگزین و عنوان عکس ها برای سئو بهنر استفاده کنید.این تگ ها عبارتند از:

%title این تگ از عنوان نوشته برای جایگزینی استفاده میکند.

%desc این تگ از خلاصه نوشته برای جایگزینی استفاده میکند.

%name این تگ از نام خود نام فایل برای جایگزینی استفاده میکند.

%category این تگ از دسته نوشته برای جایگزینی استفاده میکند.

%tags این تگ هم از برچسب های نوشته برای جایگزینی استفاده میکند.

به صورت مثال اگر یک نوشته داشته باشیم با عنوان “آموزش تنظیمات افزونه سئو تصاویر” و در دسته بندی “پلاگین سئو برای وردپرس” قرار داده باشیم و از تگ ترکیبی %title %category برای متن جایگزین تصاویر نوشته استفاده کنیم تگ جایگزین بصورت “آموزش تنظیمات افزونه سئو تصاویر پلاگین سئو برای وردپرس” خواهد بود.

در قسمت تنظیمات که مانند صفحه زیر هست شما بصورت دلخواه میتونید هر یک از تگ های بالا را به تنهایی یا بصورت ترکیبی استفاده کنید و توجه داشته باشید که موردیکه در این جا اعلام مdشود هیچ الزامی ندارد و فقط بصورت یک پیشنهاد است.

در قسمت اول شما باید متن جایگزین تصویر که میخواهید بصورت خودکار اعمال شود را وارد نمایید که می توانید در این قسمت از تگ%tags استفاده کنید که از برچسب های نوشته برای متن جایگزین استفاده کند.

در قسمت دوم هم باید عنوان تصویر که میخواهید بصورت اتوماتیک وارد شود را بزنید که برای اون هم میتونید از تگ %title استفاده کنید که عنوان نوشته را برای عنوان تصویر هم بنویسد.

توجه داشته باشید که حتما تیک دو مورد

  • Override default WordPress image alt tag
  • Override default WordPress image title

را بزنید که افزونه بتونه بصورت خودکار متن جایگزین و عنوان تصویر را جایگزین کنه.

تعداد صفحات : 43

درباره ما
سلام دوستان خوش اومدین به سایت seokar20 سفارشات شما کتر از 24 ساعت انجام خواهد شد پس سفارشات خود را در این مکان انجام دهید با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 334
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 6,685
  • بازدید کلی : 83,222