loading...
سئوکار20: افزایش رتبه وب سایت - سئو
seokar20 بازدید : 41 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

اگه بهتون بگم وقتی هم که میخوام بخوابم کلی فکر می کنم که چطوری میشه به وبمسترها در زمینه سئو به نحوی کمک کرد، شاید باورتون نشه!

البته هیچ منتی هم سر دوستان نیست و همش از روی علاقه و وظیفست.

توی این فکرها که می کردم، چون بک لینک را یک اکسیر برای بهینه سازی سایت میدونم، همش دنبال یک راه برای ایجاد بک لینک های مناسب و رایگان بودم. حسابی فکر کردم (البته تا اونجایی که مخ من می کشید)، کلی سیستم را زیر و رو کردم. خداییش اصل طرح را هم از همین سیستم ۱۰۰۰ بک لینک رایگان گرفتم. چون دیدم خیلی از همین بک لینک های رایگان و یک دونه ای هم تو گوگل وبمستر ثبت شده!

گفتم بیام یک سایت راه اندازی کنم که همه بصورت رایگان و بدون هیچ گونه محدودیتی بیان و لینک خودشون را ثبت کنند. روی همه سیستم ها فکر کردم، از وردپرس محبوبم تا سیستم های ثبت لینک. تا به این نتیجه رسیدم که انجمن بهترین نتیجه را میده وبین انجمن سازها هم وی بی را انتخاب کردم.

بک لینک رایگان

سرتون را درد نیارم. خلاصه هدف از ایجاد این انجمن اینکه همه وبمسترها برن توش عضو بشند و تا میتونند بصورت رایگان برای خودشون بک لینک ثبت کنند. یکسری توضیحات و آموزش ها را در حد مختصر تو انجمن بک لینک رایگان دادم. حالا بازم اگه سوالی بود میتونید همین جا مطرح کنید.

نحوه کار شما در انجمن:

۱٫ همین حالا برید عضو بشید.

۲٫ قوانین و توضیحات رو حتما بخونید. رو هم ۵ دقیقه نمیشه!

۳٫ تو قسمت بک لینک های رایگان تا دلتون میخواد برای سایت خودتون و صفحات اون بک لینک ایجاد کنید.

۴٫ هر وقت نوشته جدیدی تو سایتتون داشتید، برای کمک به ایندکس بهترش، یک بک لینک برای اون نوشته در انجمن ایجاد کنید.

۵٫ سعی کنید به درجات بالا برسید تا از اون به بعد سیستم خودش براتون بصورت اتومات هم بک لینک ایجاد کنه!

۶٫ موفق باشید

 

انجمن بک لینک رایگان

 

در راستای شفاف سازی ارزش این لینک ها لازم دونستم تصویری از لینک های ثبت شده انجمن بک لینک های رایگان برای سایت سئو را برای دوستان بزارم. طبق تصویر زیر ۴ عدد بک لینک برای سایت سئو با دادن پست در سایت بک لینک رایگان ایجاد شده و در گوگل وبمستر ثبت شده!

بک لینک رایگان

seokar20 بازدید : 30 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

خوبیش اینکه دیگه تو سایت سئو همه دوستان دارن همکاری می کنند و چیزهایی که ما نمیرسیم بررسی کنیم را به ما یادآوری می کنند. دو تا از دوستان تو این چند روزه چندتا سیستم مختلف را به من معرفی کردند که به نوعی مدعی بودند که بک لینک رایگان میسازند. من هم رفتم چک کردم دیدم میشه با این سیستم ها یک کارایی کرد. چون یکسری از سایت های موجود تو اون ها ارزشی نداشت. برای همین چند تا از این سیستم ها را چک کردم و تا اونجایی که میتونستم لینک های به درد بخور را جدا کردم. البته سعی می کنم هر چند وقت یکبار هم لیست را به روز کنم که به کمک شما هم شدیدا نیازه. مابقی توضیحات و کلا نوع کار را هم تو صفحه زیر میتونید بخونید.

موفق و پیروز باشید

بک لینک و بازدیدکننده

seokar20 بازدید : 30 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

عنوان ترکیبی از ۲ مطلب پرکاربرد در سایت سئو است: گوگل پلاس و بک لینک

از مزایا و تاثیراتی که گوگل پلاس تو سئو داره خیلی صحبت کردیم. بک لینک هم که فکر کنم تو همه نوشته های ما بهش اشاره شده. حالا امروز میخوام بهتون اطلاع بدم که اگه مطالبتون را در شبکه اجتماعی گوگل یعنی همون گوگل پلاس انتشار بدید، بر خلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی مثل LinkedIn که لینک های شما در اون ها بصورت nofollow هستند و فقط از دید اینکه در شبکه های اجتماعی انتشار یافتن ارزش دارند، در گوگل پلاس لینک های شما follow هم هستند و بعنوان بک لینک محاسبه میشن و در گوگل وبمستر هم برای شما شمارش میشن! (فیسبوک هم همینطوره که بعدا براتون توضیح میدم) پس اینم میشه یک بک لینک رایگان و معتبر دیگه!

در ضمن شما برای انتشار لینک ها و مطالبتون در گوگل پلاس دو راه دارید: یکی اینکه مطالب را در همون صفحه شخصی خودتون انتشار بدید و دوم هم اینکه یک صفحه ایجاد کنید و مطالبتون را در اون انتشار بدید. هر دو مورد هم خوبه ولی خوب ایجاد یک صفحه حالت بهتری داره. در ضمن انتشار در هر دو حالت با هم نیز موردی نداره.

راستی در مورد فیسبوک و ایجاد یک صفحه و … هم به زودی براتون توضیح میدم…

تعداد صفحات : 43

درباره ما
سلام دوستان خوش اومدین به سایت seokar20 سفارشات شما کتر از 24 ساعت انجام خواهد شد پس سفارشات خود را در این مکان انجام دهید با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 1,385
  • بازدید سال : 6,645
  • بازدید کلی : 83,182