loading...
سئوکار20: افزایش رتبه وب سایت - سئو
seokar20 بازدید : 29 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

جناب کلمه کلیدی یا همون Keywords که معرف حضور هستند؟! میخوام امشب استراتژی تعیین بهترین کلمه کلیدی برای سایتتون را در ۶ مرحله طلایی تشریح کنم:

کلمات کلیدی،کلمه کلیدی۱٫ قصد معرفی و یا ترویج چه چیزی را دارید؟ ممکنه مثل یک شرکت بخواهید محصول تولیدیتون را معرفی کنید و یا مثل خود ما بخواهید آموزش سئو را مطرح کنید. فکر کنید که شما صاحب یک کارخانه سنگ هستید و کارتون تولید سنگ و محصولتون هم بطور مثال سنگ تراورتن هستش.در سایتتون هم در مورد سنگ و کارخانه خودتان و .. توضیح دادید.در ادامه این آموزش (در ۵ مرحله بعد) قصد داریم بهترین کلمه کلیدی برای این کارخونه را پیدا کنیم. ۲٫مشتری و یا مخاطب اصلی شما کیه؟ چه کسی از مطالب سایت شما بهره میبره؟چه کسی بدنبال محصول شماست؟ در همان مثال کارخانه سنگ، جستجو کننده و مشتری سایت شما کیه؟قطعا عمده فروشان مصالح و انبارداران سنگ،انبوه سازان و حتی مشتری های برون مرزی که قصد خرید سنگ اعلاء شما را دارند. ۳٫کلمات کلیدی پیشنهادی یه فایل word یا excel یا … باز کنید و تمام کلمات کلیدی مربوط به سایتتون که به نظرتون میاد را بنویسید. در مورد مثال، عباراتی مانند: سنگ ، سنگ تراورتن ، کارخانه سنگ ، سنگ ساختمانی و … از جمله کلمات کلیدی هستند که به ذهن من میرسه! ۴٫جستجوی کلمات کلیدی حالا اون کلمات کلیدی که در قسمت قبل تهیه کردید را در موتورهای جستجو (که ارجحیت با گوگله) آنالیز کنید.به نظر خود من امکان خود گوگل که وقتی کلمه را شروع به تایپ می کنیم، بیشترین موارد جستجو شده را نشان میدهد کمک خیلی خوبیه!اینطوری میتونید ببینید مخاطبان بیشتر به دنبال چه هستند.البته سایت هایی هم برای این کار تهیه شدن که متاسفانه از زبان شیرین فارسی حمایت نمی کنند و خوب در نتیجه فایده ای برای ما ندارن! در مورد مثال ما، کلمات: سنگ و سنگ ساختمانی از مواردی بودند که بیشترین مورد جستجو را داشتند. ۵٫ترافیک هدایت شده بهترین کلمات کلیدی اونهایی هستند که مخاطب مخصوص و یامشتری را به سایت ما هدایت می کنند.با گذراندن مراحل قبل، بهترین کلمات کلیدی مخصوص سایت خودتون را پیدا کردید و از الان میتونید برای اونها بک لینک، مطلب و … ایجاد کنید. ۶٫حالا نوبت شماست که پس از خواندن ۵ مرحله قبل، کار را برای سایت خودتون شروع کنید. خوشحال میشم اگه کسی از دوستان کلمه کلیدی مناسبی طبق مراحل بالا برای سایتش پیدا کرد در قسمت نظرات بگه.   همیشه ایرانی باشید

seokar20 بازدید : 25 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

گوگل پلاس وان

سلام. خیلی وقته دارم رو اینکه گوگل پلاس به چه دردی میخوره به صورت تجربی کار می کنم تا بتونم چیز به درد بخوری ازش پیدا کنم و خدا را شکر دریافتم!

ببینید گوگل پلاس را میشه صاحب ۲ امتیاز دونست:

امتیاز اولش را که خوب همتون هم میدونید اینکه مثل یک سیستم امتیاز دهی به سایت شما توسط سایرین امتیاز داده میشه و خوب تاثیر هر چند ناچیزی بر پیج رنک خواهد گذاشت.

ولی مهمترین تاثیر گوگل پلاس برای سئو اینکه الان خدمتتون عرض می کنم:

بر خلاف همه گفته ها و نوشته ها برای تعریف گوگل پلاس که اون را چیزی شبیه لایک فیسبوک میدونند باید بگم این تعریف کاملی نیست!

بزارید با یک سوال به کارمون ادامه بدیم. لایک فیسبوک برای چیه؟ برای اینکه وقتی شما از یه مطلبی خوشت اومد بهش امتیاز بدی. ولی اگه بخواهی بزاری سایر دوستان شما هم اون را ببینید باید share کنی.متوجه شدید؟

در گوگل پلاس شما هم امتیاز میدی و هم به اشتراک میزاری و همین اشتراک گذاری بزرگترین مزیت گوگل پلاس هست. بنظر من اصلا ارزش امتیاز دهی گوگل پلاس را در مقابل این قضیه باید کنار گذاشت! حالا خدمتتون میگم چرا:

وقتی من سایت یا صفحه ای را پلاس وان می کنم، بصورت اتوماتیک شماییکه در جمع دوستان گوگل پلاسی من هستی، وقتی میایی مطلبی را جستجو می کنی که هم موضوع با اون سایتیه که من پلاس وان کردم،اون سایت به عنوان یکی از اولین گزینه ها به شما معرفی میشه حتی اگه جایگاه اصلیش در صفحات بعدی باشه! یعنی به همین راحتی میشه یک سایت که در صفحات پایین گوگل هست را با پلاس وان کردن برای دوستان به صفحه اول اورد. فقط اینجا یک نکته کنکوری وجود داره:

سعی کنید تعداد دوستان درون حلقه گوگل پلاس خودتون را افزایش بدید! چون هرچه تعداد اون ها بیشتر باشه، مورد پلاس وان شده شما برای افراد بیشتری نمایش داده میشه!

پس در مخلص کلام خود گوگل اومده و یه امکان تقلب را به کاربرای  زرنگ خودش داده. پس عافل نشید و شروع کنید از این موهبت گوگلی بهره ببرید.

در ضمن جدیدا هم سیستم های تبادل گوگل پلاس هم راه افتاده که  خوب در ذات یک نوع تقلبه ولی خوب تاثیر خوبی برای سئو سایت داره. نحوه کار هم به اینصورته که شما میایی و لینک سایتت را میدی و سایت سایر کاربران را گوگل پلاس می کنی و امتیاز جمع می کنی و در قبل اون امتیاز سایت خودتون پلاس وان میشه.

مزیت این سیستم ها هم اینکه کسی که شما اصلا نمیدونی کیه و کجاست سایتت را پلاس وان می کنه و خوب برای دوستان اون شخص سایت شما در جستجو ها معرفی میشه.

من تا همین الان چند تایی از این سایت ها را دیم و سایت زیر نمونه ای از این سایت هاست که من خودم برای دیدن سیستم کار از اون استفاده کردم و شما برای عضویت میتونید از لینک ما استفاده کنید که به ما هم بازدید داده بشه!!!

افزایش گوگل پلاس

seokar20 بازدید : 33 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

سایت هایی مانند توییتر امروزه بخش عظیمی از کاربران اینترنت را شیفته خودشون کردن و خیلی ازکاربرای مایلند مطالب سایت های مورد علاقشون را در سایتهایی مثل توییتر که در اون خبر بصورت خلاصه و در اصل لپ کلام ارائه میشه مطالعه کنند و بسیاری از سایتهای بزرگ یکی از افتخاراتشان داشتن دنباله کننده های زیاد در این سایت است.

توییت کردن اتوماتیک

این را همین اول بگم که به توییتر بعنوان بک لینک نمیشه نگاه کرد و اصلا لینک ها در اون ایندکش نمیشه ولی خوب باعث معروفیت سایت شما میشه! اگه شما برای سایت خودتون یک اکانت توییتر ایجاد کنید و بتونید دنباله کننده های زیادی جمع کنید،مشخص میشه که سایت شما مطالب مفیدی داشته که تعداد زیادی در توییتر followers شما شدن.بنظر خود من اصلا سیستم و دیسیپلین کاریه توییتر با سایت هایی مثل فیسبوک فرق داره.چون فیسبوک یک شبکه اجتماعیه که خیلی ها فقط برای سرگرمی تو اون هستند ولی توییتر بازها افراد حرفه ای و اهل فن هستند که در زمینه مورد نظرشون به دنبال جدیدترین ها و بهترین ها هستند.البته داشتن پیج در فیسبوک هم بد نیستها!!! (انشاالله بعدا در مورد اون هم صحبت میکنیم)

پس فرصت را از دست ندید و همین الان یک حساب کاربری به نام سایتتون ایجاد کنید. آره،سعی کنید به اسم خود سایت ایجاد کنید که کاربر بدونه طرف حسابش کجاست.یک تصویر مناسب هم همین حالا در نظر بگیرید و از این به بعد که یک مطلب جدید میزارید،اصل مطلب را که نباید از ۱۴۰ کاراکتر بیشتر باشه (قانون از من نیستها،خود تویتر گفته) را در توییتر به اشتراک بزارید و بقولی توییت کنید.

البته کار برای دوستانی که از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده می کنند راحت شده و یکسری افزونه هست که بصورت اتوماتیک نوشته های اونها را به توییتر ارسال میکنه!

تعداد صفحات : 43

درباره ما
سلام دوستان خوش اومدین به سایت seokar20 سفارشات شما کتر از 24 ساعت انجام خواهد شد پس سفارشات خود را در این مکان انجام دهید با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 1,355
  • بازدید سال : 6,615
  • بازدید کلی : 83,152